Szanowni Państwo!
Nasza oferta skierowana jest do sklepów oraz hurtowni zainteresowanych współpracą w zakresie sprzedaży naszych produktów.
Podstawowe warunki współpracy
1. Rejestracja na portalu, zaakceptowanie niniejszego regulaminu oraz podpisanej zgody na wystawianie i przesyłanie faktur elektronicznych.
2. Minimalna kwota zamówienia to 2500 zł netto.
3. Sprzedajemy tylko ilości kartonowe (informacje o ilości sztuk w kartonie określone są pod symbolem PCB). W kartonie znajduje się pełna rozmiarówka dostępna dla danego artykułu oraz wszystkie kolory.
4. Towar zostaje przygotowany do wysyłki w ciągu 3 do 5 dni roboczych. Dostawa jest realizowana kurierem, wysyłka GRATIS. Numer listu przewozowego, umożliwiający śledzenie przesyłki, dodawany jest do zamówienia i widoczny w portalu od razu po wysyłce paczki.
5. Po przekroczeniu łącznego obrotu 75 000,00 PLN netto otrzymujecie Państwo status Klienta Hurtowego GOLD i uzyskujecie ceny z dodatkowym rabatem (dotyczy tylko cen regularnych, nie dotyczy artykułów w promocji lub przecenionych).
6. Wszelkie pytania należy kierować na adres: b2b@eplusm.pl
W jaki sposób złożyć zamówienie?
1. Po zalogowaniu macie Państwo dostęp do systemu umożliwiającego szybkie wybieranie towarów i składanie zamówień. Wyszukanie produktów odbywa się po kategoriach asortymentu, jak również po licencjach.
2. Poprzez dodanie jakiegokolwiek produktu do koszyka rozpoczynacie Państwo składanie zamówienia. W opisie każdego towaru znajdują się niezbędne informacje, tj. nazwa, kraj pochodzenia, skład i rodzaj materiału, rozmiarówka, ilość sztuk w kartonie oraz ratio rozmiarowe.
3. Ilość wybranego produktu automatycznie uzupełnia się o minimalne PCB. Jeśli wartość zostanie wpisana ręcznie i ilość nie będzie wielokrotnością PCB, system automatycznie zaokrągli ilość w górę do pełnych kartonów.
4. Płatność powinna nastąpić od razu po zatwierdzeniu zamówienia. Zamówienie o statusie „Zatwierdzone do zapłaty” aktywne jest do godziny 6.00 rano następnego dnia. Po tym czasie, jeśli nie nastąpi płatność, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
5. Płatność za zamówienie realizowana jest natychmiastowo poprzez platformę Przelewy24.
Reklamacje
1. Wszystkie reklamacje należy wysyłać na adres: reklamacje@eplusm.pl
E plus M nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania lub niezastosowania się do zaleceń pielęgnacyjnych. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać uzupełniony formularz reklamacji, oraz zdjęcie. Formularz znajdą Państwo w zakładce "DO POBRANIA". Bez podania niezbędnych informacji, zawartych w dokumencie, nie jesteśmy w stanie rozpocząć procedury reklamacyjnej.
2. Reklamacje dotyczące ilości towaru powinny zostać zgłoszone w ciągu 24 godzin od dnia otrzymania dostawy.
3. Reklamacje dotyczące jakości towaru powinny zostać zgłoszone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania dostawy.
Zgłoszenia wysłane na inny adres e-mail, nie zawierające wypełnionego formularza reklamacyjnego, bądź złożone w terminie innym niż uzgodniony, pozostają nierozpatrzone.
Korzyści wynikające z zakupów w systemie sprzedaży hurtowej E PLUS M
· Wygodny dostęp do zawsze aktualnej oferty hurtowej.
· Unikalny system rejestracji zamówień – natychmiastowe potwierdzenie złożenia zamówienia i możliwość dokonanie płatności.
· Dostęp do informacji o najnowszych produktach znajdujących się w ofercie, prowadzonych promocjach, trendach i nowościach na rynku odzieży licencyjnej.
· Specjalnie skierowany Newsletter.
Zapraszamy do współpracy!
Zastrzegamy sobie możliwość wprowadzania zmian niniejszego regulaminu bez uprzedzenia, publikując zmieniony Regulamin Sprzedaży na swojej Platformie, jednakże do danego zamówienia zastosowanie ma Regulamin Sprzedaży zamieszczony na Platformie w momencie składania zamówienia.